Adrimanka 2012.09.26. 19:12

Reakció 07-04-20

No először is: Én csak mosolygok. A fonalat már elvesztettem a 3. bekezdésed első mondatánál. A különböző szakkifejezések egy részét még le tudom fordítani Adri-nyelvre, de amikor egy egész halmazt kapok belőlük, akkor feltör belőlem a mosolygás, mert élvezem a lendületed, a meg nem szűnő lelkesedésed. Magam elé képzellek, ahogy mesélsz a mindennapjaidról, néhol lelkesedés csillan szemedben, máskor csak a fáradtság vagy a düh szól belőled, de általában rettentő hevesen beszélsz mindenről, amit élvezel, ami foglalkoztat. Már nem a bejegyzésedre figyelek, hanem a képedre, amelyik itt lebeg előttem, a csilllogó szemedre, a szépséges hangodra, s már száguldanak is tovább gondolataim. Fülembe suhan dalolásod, s sajnálom, hogy csak ritkán feledkezel magadba, s engeded el magad annyira, hogy énekelni halljalak.

S már megint eltértem az eredeti témától...

Azért - hogy visszatérjek rá - megkérdezem: hollandul is megtanultál káromkodni? :)

Unixundor

Hát megvolt ma délután a nagy tárgyalás.

Kezdjük azzal, hogy tanultam programozást (2 félév) tanultam hálózatokat (1 félév) de öt éve nem programoztam egy sort se kivéve HTML meg egy minimális PHP MySQL-lel ami ugye nem igazi programozás, főleg azon a szinten amit én csináltam. Most meg a főnöknek eszébe jutott, hogy én úgyis túlképzett vagyok a melóhoz, amit csinálok miért is ne írhatnék néhány hasznos modult a cég belső IRC applikációjához.

Pl, hogy amikor belogol a user vegye ki a Windows XP logint meg pwd -t és azt használja automatikusan, töltsön be és legyen kész az aktusra. A userek leszabályozása még menne rendesen, amennyire látom, de ez szerintem meghalad engem...

Na mindegy, voluntary, de akkor is nem kellett volna elvállani, még plussz pénzetet se ígértek érte. Nincs benne a munkaköri leírásomba se. Azért ha valaki profi (anope 1.7.18 van ircd szerveren) ebben és segítő keze van, annak nagyon hálás lennék, még meg is csókolnám... persze csak a kezét vagy külön igényre és teljes megoldásra megegyezés szerint. Talán megpróbálok valami prog.hu-t vagy ilyesmit.

Na, most nem jut eszembe semmi érdekes, mert csak modulok szaladgálnak a szemem előtt meg uinx parancsok. Fuck. Én amikor még valamennyire benne voltam és körülöttem mindenki azt nyomta, hogy a Unix az Isten mert az informatikusok között ez olyn sikk, akkor is útáltam.

Éljen Bill Gates éljen a grafikus felület, éljen a Windows meg a Visual Basic meg a Delphi, még kék halállal is szeretem őket, mert szeretek klikkelni, és nem szeretek 30 parancssort megjegyezni csak azért, hogy el tudjak küldeni egy normális mailt. Ha meg valaki azt mondja hogy van Unix grafikus felülettel az igaz, csak éppen az ugyanúgy fagy mint a Windows, ugyanúgy nehézkes mint a Windows stb stb.

Na mindegy bocs hogy most nem vagyok épp szórakoztató, de rá fog menni a kib... hétvégém erre a szarra.

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelemhullam.blog.hu/api/trackback/id/tr624804672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása