Tegnap este ezt az érdekes kérdést kaptam Tőled. S amit feleltem rá, teljesen spontán volt.

Volt idő, amikor bárkiért feláldoztam volna az életem, bárki helyett meghaltam volna, annyira értéktelennek tartottam saját magam. Mára már eljutottam addig, hogy igen kevés emberért tenném meg ezt a gesztust, vállalnám a halált. Azt azonban nem engedném - ha rajtam múlna - hogy bárki is értem tegye meg ugyanezt. 

Azt hiszem, nem arra a válaszra számítottál, amit kaptál este Tőlem. Vagy legalábbis nem kellett volna kimondanom, elmondanom. Ne érezd tehernek, s ha úgy könnyebb: egyszerűen vedd úgy, hogy nagy szívem van, és ebbe Te is beleférsz.

Azt hiszed, nem érdemled meg, azonban fogalmad sincs róla, milyen különleges ember vagy Te, a szó minden pozitív jelentésében. Nincsen még egy hozzádfoghatóan szeretnivaló ember, aki annyi mindent megtesz a saját és mások boldogulásáért, boldogságáért. Ismételhetném magam milliószor, ám nem teszem, ha utánaolvasol, leveleimben megtalálsz mindent, amit Rólad gondolok, Érted érzek. Bár ezek mind csupán szavak...

Nem, nem várom el, hogy ugyanezt érezd, vagy mondd. Én sem azért tettem, hogy ettől Te jobban (vagy rosszabbul) érezd magad. Csupán önző vagyok. Leginkább talán saját magam miatt ugranék a pisztolygolyó útjába. Valószínűleg tudnék nélküled is élni valahogyan. Az ember sokmindent túlél. Csupán akarás kérdése. Ám jelenleg sokkalta szebb a világ, amelyben Te is ott vagy, mint az, amelyikben nem lelni nyomodat. És ezért az "árnyalatnyi" különbségért gond nélkül odadobnám mindenem.

Mert igen: Lehet élni nélküled....   

... csak nem érdemes.

(S hogy e komoly hangulatot feloldjam, íme a végére egy csepp komolytalanság. Emlékszel? Felelős vagy azért, amit megszelíditettél. Felelős vagyok a rókámért, s már csak kötelességből sem hagyhatom, hogy a vadász puskavégre kapja! :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelemhullam.blog.hu/api/trackback/id/tr474804445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása