Adrimanka 2012.11.04. 10:06

R 07-06-01

gondolom azota mar tudod, hogy ujhagymanak hivjak azt a zsenge hagymat, amirol beszeltel. :)

nem hallatszik rajtad a 10 kinn toltott ev. nincs akcentusod, maximum abbol lehet eszrevenni, hogy kinn elsz, hogy a szakmai szavak nem jutnak eszedbe magyarul. de meg ezt is be lehetne tudni a munkadnak.

fura belegondolni, hogy fiatalabb voltal, mint en, amikor belevagtal egy ekkora valtoztatasba az eleted foyasaban. bar ebben a korban igazan kalandvagyo az ember. nezzuk csak, mit csinaltam en 25 evesen? a nemetorszagi au-pairkedes utan egy fitnessterem gyerekmegorzojeben dolgoztam, s mar kezdtem kihasznalni az ottani lehetosegeket: be-bealltam edzeni, tudatosan mozogni. s hol voltam 10 eve?  elkezdtem koptatni a foiskola padjat, nagyon szerettem a pedagogiat es a gyakorlati orakat, kevesse a pszichologiai szakkifejezeseket, s kifejezetten utaltam a filozofiat, mert a tanar nem tudta szamomra erthetoen elmagyarazni a dolgokat, ellenben valaszolni sem tudott a kerdeseimre. pontosabban valaszkent onmagat ismetelte.

rengeteget valtozik az ember az evek alatt. olyan dolgokba vag bele, melyekben sosem hitt, melyeket sosem remelt. lehetetlennek tuno lehetosegeket kap, el meg, es hagy ki. sodrodik, amikor kapaszkodni probal, es kapaszkodik, amikor mar nem remelt biztos pontot. 

szazszor is elgondolkozik az elet nagy kerdesein, es mindannyiszor kepes maskepp megmagyarazni azokat.

almatlan ejszakak. hol nemi zaj nem hagy aludni, hol a gondolatok zakatolnak a buksiban. neha kesergesek, neha csak a munka. mindig bevalo megoldas nincs. hol az olvasas segit, hol a friss levego, maskor pedig az, ha masfele gondolatokkal foglalom le amugy is nyuzsgo agytekervenyeim.  egy oleles, a kedves jelenlete sem kizaro ok. talan csak a megnyugvas-kereses. kerdes, miben lehet megtalalni...

Nem tudok aludni


Járkáltam egy ideig a kertben, most végre szépen süt a Nap, főztem kávét, hoztam be tavaszi hagymát. Gőzöm nincs magyarul hogy hívják hivatalosan, mert nem snidling, de gyenge kicsi és vékony. Az íze azért jó..:)

Kifizettem a tavaszi tetőjavítást, na ez meg rábaszás. 454 euró volt az hogy kicseréltek 40 darab cserepet. Ráadásul, mivel a tető fekete cserepes, csak másodkezű cserép volt ami passzolt. Elpöcsöltek vele 1 óra hosszát, és majd 300 euro a munka díj. Na édesanya, miért mondtad hogy tanuljak rendesen, hogy boldoguljak ez életben?! Mentem vóna tetőfedőnek és 150 euro lenne az órabérem. Oké lejön a kiszállás, meg az hogy elmentek a cserepekért, de legalább 100 euro az ami tisztán a munkabér, még ha adózik is, akkor is, én egy nap alatt keresek ennyit. Más kérdés hogy akarnék-e a tetőn mászkálni egész nap esőben szélben. Nem.

Szóval itt ülök, és kortyolom a kávét, amit édesítőtablettékkal iszok, és nem bocsánatos bűn cukrot rakni bele, és nem tudok aludni. Pedig félkilencig alduhattam volna.

Ennek az egész beírásnak sincs semmi értelme. Kimegyek inkább a kertbe élvezni a napsütést egy kicsit. Méghogy gondolat! Ezt csak viccenek raktam bele...

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelemhullam.blog.hu/api/trackback/id/tr944816790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása